Za Hotel Dubrovnik najvažnija je dobrobit naših gostiju, zaposlenika i zajednice. Stoga postupamo odgovorno i pažljivo, nadziremo razvoj situacije oko pandemije uzrokovane pojavom virusa COVID-19 te poduzimamo korake koji su u skladu s preporučenim postupcima i protokolima koje izdaje Fedralni/ Kantonalni zavod za javno zdravstvo, kao i preporukama Svjetske zdravstvene organizacije.

Prevencija i kontrola

Oduvijek smo ozbiljno shvatali važnost održavanja standarda higijene i čistoće, a sada više nego ikad s obzirom na trenutačnu situaciju. Svakodnevno provodimo treninge i edukacije zaposlenika hotela gdje ih upoznajemo s protokolima čišćenja i održavanja higijene. Također smo postrožili već visoke standarde rukovanja hranom te smo povećali učestalost čišćenja i dezinfekcije svih prostorija i površina u zgradi, osobito javnih prostora s naglaskom na površine koje se često dodiruju.

Mjere Dubrovnik d.o.o.-a i Hotela Dubrovnik uključuju:

OPĆE

  • Osiguran razmak između gostiju od 1,5 m na recepciji tijekom prijave, namještaj preraspoređen u čitavom hotelu kako bi se ispoštovale propisane mjere fizičke distance (između stolova u našim restoranima i barovima, namještaj za odmor na području recepcije i hotelskim foajeima)

  • Vođenje epidemiološkog upitnika za uposlenike Dubrovnik d.o.o.-a

  • Moguća je provjera temperature na dolasku u hotel za goste

  • Upotreba propisane zaštitne opreme tijekom interakcije s gostima (osoblje recepcije, osoblje restorana i barova)

  • Sredstva za dezinfekciju ruku postavljena su na javnim prostorima hotelima, gdje je pojačan kontakt s gostima te međusoban kontakt gostiju

  • Dodatna sredstva za dezinfekciju ruku postavljena su u prostorima za osoblje

  • Učestalo čišćenje i dezinfekcija javnih prostora (uključujući prostor recepcije, liftova, ručke, sanitarnih čvorova i dr.)

  • Pojačana dnevna dezinfekcija podova na recepcijama i u restoranima

  • Česta dezinfekcija upravljačke ploče lifta i rukohvata stubišta

  • Korištenje lifta je ograničeno na dvoje ljudi istovremeno, osim u slučaju porodične grupe

  • Česta dezinfekcija rukohvata na stolicama (gdje postoje rukohvati)

  • Pojačane mjere čišćenja i dezinfekcije javnih sanitarnih čvorova

  • Zaštitne maske i rukavice dostupne su na zahtjev za sve naše goste

  • Specijalizirana edukacija i treninzi osoblja o COVID-19 te mjerama zaštite

Recepcija

  • Elektronička prijava putem e-pošte dostupna je gostima prije dolaska.

  • Detaljne informacije za goste o hotelskim mjerama za prevenciju bolesti COVID-19.

  • Ograničenje broja gostiju na recepciji.

  • Socijalno distanciranje u prostoru oko recepcije.

  • Sredstvo za dezinfekciju ruku na ulazu u objekat.

Restorani i barovi

  • Dezinfekcija ruku na ulazu u restorane i barove.

  • Stolovi raspoređeni tako da omogućuju socijalnu distancu između gostiju.

  • Nošenje maske za lice ako nije moguće držati socijalnu distancu od 1,5 m.

  • Dezinfekcija stolova nakon svakog gosta, uključujući i sve predmete koji se nalaze na stolu.

  • Prozračivanje restorana i barova nakon svakog posluživanja.

  • Osoblje se pridržava dobrih praksi održavanja osobne higijene (često pranje ruku, higijena pri kašljanju).

  • Svi su zaposlenici osposobljeni za sigurno i higijensko pripremanje hrane, kao i pružanje usluga.

  • Maistra provodi samoinspekciju vodeći se smjernicama društva o standardima sigurnosti hrane.

Čišćenje

  • Provođenje novih planova čišćenja koji uključuju dezinfekciju svih površina i prostora.

  • Gostima su dostupne informacije o novim postupcima čišćenja soba i zamjeni posteljine.

  • Posteljina će se mijenjati na zahtjev (u slučaju da gost ne želi čišćenje sobe tijekom svog boravka).

  • Sobarice će nositi maske.

  • Za vrijeme čišćenja soba bit će otvoreni prozori i vrata kako bi se povećala cirkulacija zraka i time dobro prozračio prostor.

  • Nakon čišćenja posebna će se pažnja posvetiti dezinfekciji površina koje se često dodiruju (namještaj,
    minibar, prekidači za svjetlo, telefon, sušilo za kosu, sef, kvake, daljinski upravljač, slavine, tipke, vješalice itd.).

  • U javnim se prostorima provodi detaljan plan čišćenja i dezinfekcije predmeta i površina koje se često dodiruju kako bi se smanjio rizik od zaraze.

  • U javne su toalete postavljene upute za pravilno pranje ruku.

  • U svim je javnim toaletima gostima dostupan i raspored čišćenja.

Operativne aktivnosti

  • Slijedimo smjernice i preporuke tijela lokalnih vlasti

  • Redovito perite ruke sapunom i vodom ili upotrebljavajte sredstvo za dezinfekciju na bazi alkohola.

  • Kada kašljete ili kišete, prekrijte usta i nos laktom ili maramicom koju ćete potom baciti i operite ruke.

  • Izbjegavajte diranje lica, usta, nosa i očiju.

  • Izbjegavajte blizak kontakt s osobama koje se ne osjećaju dobro i imaju simptome poput povišene temperature, kašlja i/ili otežanog disanja.

  • Zaposlenici koji se ne osjećaju dobro trebali bi ostati kod kuće. Nazovite svog liječnika i izbjegavajte odlazak u zdravstvenu ustanovu, osim ako vam to nije savjetovao liječnik.

  • Izbjegavajte rukovanje i blizak fizički kontakt; održavajte socijalnu distancu.

  • Vodimo evidenciju epidemiološkog upitnika uposlenika od početka pandemije

  • Definirali smo postupak u slučaju pojave koronavirusa u nekom od naših objekata sa svim standardnim operativnim procedurama i brojevima kontakata

  • Svi uposlenici su dužni nositi maske.

  • U sve sobjekte su poslane upute i smjernice vezane uz pandemiju virusa COVID-19

Da biste nam pomogli zaštititi sebe i naše osoblje, slijedite upute i preporuke tijela vlasti:

  • Redovito perite ruke sapunom i vodom ili upotrebljavajte sredstvo za dezinfekciju na bazi alkohola.

  • Kada kašljete ili kišete, prekrijte usta i nos laktom ili papirnatom maramicom koju ćete potom baciti u smeće i operite ruke.

  • Izbjegavajte diranje lica, usta, nosa i očiju.

  • Izbjegavajte blizak kontakt s bolesnim osobama koje imaju simptome poput povišene temperature, kašlja i/ili otežanog disanja.

  • Izbjegavajte rukovanje i blizak fizički kontakt; održavajte socijalnu distancu (najmanje 1,5 m).

  • Nošenje maske za lice ako nije moguće držati socijalnu distancu od 1,5 m.

  • Ako primijetite simptome poput povišene temperature, kašlja i/ili otežanog disanja, nazovite recepciju iz sobe.

RESTORANI I BAROVI

  • Usluge hrane i pića prilagođene su u skladu s preporukama

  • Pojačani protokoli higijene i mjera zaštite tijekom rukovanja s hranom

  • Gosti su zamoljeni da pričekaju dok ih se ne odvede za stol

  • Restorani nude a-la-carte uslugu za sve obroke, gdje je to moguće.

  • Raspored sjedenja prilagođen kako bi se ispoštovale mjere održavanja razmaka

  • Menu je moguće dobiti na upit, koji se nakon korištenja dezificira

  • Rezervacija u restoranu nije obvezna, ali se preporučuje

Radujemo se ponovnom susretu s vama i radimo sve što je u našoj moći kako bismo vam pružili odmor I uslugu iz snova.

Vi ste ga sigurno zaslužili!

Vaš Dubrovnik tim