Za Hotel Dubrovnik najvažnija je dobrobit naših gostiju, zaposlenika i zajednice. Stoga postupamo odgovorno i pažljivo, nadziremo razvoj situacije oko pandemije uzrokovane pojavom virusa COVID-19 te poduzimamo korake koji su u skladu s preporučenim postupcima i protokolima koje izdaje Fedralni/ Kantonalni zavod za javno zdravstvo, kao i preporukama Svjetske zdravstvene organizacije.
Prevencija i kontrola
Oduvijek smo ozbiljno shvatali važnost održavanja standarda higijene i čistoće, a sada više nego ikad s obzirom na trenutačnu situaciju. Svakodnevno provodimo treninge i edukacije zaposlenika hotela gdje ih upoznajemo s protokolima čišćenja i održavanja higijene. Također smo postrožili već visoke standarde rukovanja hranom te smo povećali učestalost čišćenja i dezinfekcije svih prostorija i površina u zgradi, osobito javnih prostora s naglaskom na površine koje se često dodiruju.
Mjere Dubrovnik d.o.o.-a i Hotela Dubrovnik uključuju:
OPĆE
-
Osiguran razmak između gostiju od 1,5 m na recepciji tijekom prijave, namještaj preraspoređen u čitavom hotelu kako bi se ispoštovale propisane mjere fizičke distance (između stolova u našim restoranima i barovima, namještaj za odmor na području recepcije i hotelskim foajeima)
-
Vođenje epidemiološkog upitnika za uposlenike Dubrovnik d.o.o.-a
-
Moguća je provjera temperature na dolasku u hotel za goste
-
Upotreba propisane zaštitne opreme tijekom interakcije s gostima (osoblje recepcije, osoblje restorana i barova)
-
Sredstva za dezinfekciju ruku postavljena su na javnim prostorima hotelima, gdje je pojačan kontakt s gostima te međusoban kontakt gostiju
-
Dodatna sredstva za dezinfekciju ruku postavljena su u prostorima za osoblje
-
Učestalo čišćenje i dezinfekcija javnih prostora (uključujući prostor recepcije, liftova, ručke, sanitarnih čvorova i dr.)
-
Pojačana dnevna dezinfekcija podova na recepcijama i u restoranima
-
Česta dezinfekcija upravljačke ploče lifta i rukohvata stubišta
-
Korištenje lifta je ograničeno na dvoje ljudi istovremeno, osim u slučaju porodične grupe
-
Česta dezinfekcija rukohvata na stolicama (gdje postoje rukohvati)
-
Pojačane mjere čišćenja i dezinfekcije javnih sanitarnih čvorova
-
Zaštitne maske i rukavice dostupne su na zahtjev za sve naše goste
-
Specijalizirana edukacija i treninzi osoblja o COVID-19 te mjerama zaštite
Recepcija
-
Elektronička prijava putem e-pošte dostupna je gostima prije dolaska.
-
Detaljne informacije za goste o hotelskim mjerama za prevenciju bolesti COVID-19.
-
Ograničenje broja gostiju na recepciji.
-
Socijalno distanciranje u prostoru oko recepcije.
-
Sredstvo za dezinfekciju ruku na ulazu u objekat.
Restorani i barovi
-
Dezinfekcija ruku na ulazu u restorane i barove.
-
Stolovi raspoređeni tako da omogućuju socijalnu distancu između gostiju.
-
Nošenje maske za lice ako nije moguće držati socijalnu distancu od 1,5 m.
-
Dezinfekcija stolova nakon svakog gosta, uključujući i sve predmete koji se nalaze na stolu.
-
Prozračivanje restorana i barova nakon svakog posluživanja.
-
Osoblje se pridržava dobrih praksi održavanja osobne higijene (često pranje ruku, higijena pri kašljanju).
-
Svi su zaposlenici osposobljeni za sigurno i higijensko pripremanje hrane, kao i pružanje usluga.
-
Maistra provodi samoinspekciju vodeći se smjernicama društva o standardima sigurnosti hrane.
Čišćenje
-
Provođenje novih planova čišćenja koji uključuju dezinfekciju svih površina i prostora.
-
Gostima su dostupne informacije o novim postupcima čišćenja soba i zamjeni posteljine.
-
Posteljina će se mijenjati na zahtjev (u slučaju da gost ne želi čišćenje sobe tijekom svog boravka).
-
Sobarice će nositi maske.
-
Za vrijeme čišćenja soba bit će otvoreni prozori i vrata kako bi se povećala cirkulacija zraka i time dobro prozračio prostor.
-
Nakon čišćenja posebna će se pažnja posvetiti dezinfekciji površina koje se često dodiruju (namještaj,
minibar, prekidači za svjetlo, telefon, sušilo za kosu, sef, kvake, daljinski upravljač, slavine, tipke, vješalice itd.). -
U javnim se prostorima provodi detaljan plan čišćenja i dezinfekcije predmeta i površina koje se često dodiruju kako bi se smanjio rizik od zaraze.
-
U javne su toalete postavljene upute za pravilno pranje ruku.
-
U svim je javnim toaletima gostima dostupan i raspored čišćenja.
Operativne aktivnosti
-
Slijedimo smjernice i preporuke tijela lokalnih vlasti
-
Redovito perite ruke sapunom i vodom ili upotrebljavajte sredstvo za dezinfekciju na bazi alkohola.
-
Kada kašljete ili kišete, prekrijte usta i nos laktom ili maramicom koju ćete potom baciti i operite ruke.
-
Izbjegavajte diranje lica, usta, nosa i očiju.
-
Izbjegavajte blizak kontakt s osobama koje se ne osjećaju dobro i imaju simptome poput povišene temperature, kašlja i/ili otežanog disanja.
-
Zaposlenici koji se ne osjećaju dobro trebali bi ostati kod kuće. Nazovite svog liječnika i izbjegavajte odlazak u zdravstvenu ustanovu, osim ako vam to nije savjetovao liječnik.
-
Izbjegavajte rukovanje i blizak fizički kontakt; održavajte socijalnu distancu.
-
Vodimo evidenciju epidemiološkog upitnika uposlenika od početka pandemije
-
Definirali smo postupak u slučaju pojave koronavirusa u nekom od naših objekata sa svim standardnim operativnim procedurama i brojevima kontakata
-
Svi uposlenici su dužni nositi maske.
-
U sve sobjekte su poslane upute i smjernice vezane uz pandemiju virusa COVID-19
Da biste nam pomogli zaštititi sebe i naše osoblje, slijedite upute i preporuke tijela vlasti:
-
Redovito perite ruke sapunom i vodom ili upotrebljavajte sredstvo za dezinfekciju na bazi alkohola.
-
Kada kašljete ili kišete, prekrijte usta i nos laktom ili papirnatom maramicom koju ćete potom baciti u smeće i operite ruke.
-
Izbjegavajte diranje lica, usta, nosa i očiju.
-
Izbjegavajte blizak kontakt s bolesnim osobama koje imaju simptome poput povišene temperature, kašlja i/ili otežanog disanja.
-
Izbjegavajte rukovanje i blizak fizički kontakt; održavajte socijalnu distancu (najmanje 1,5 m).
-
Nošenje maske za lice ako nije moguće držati socijalnu distancu od 1,5 m.
-
Ako primijetite simptome poput povišene temperature, kašlja i/ili otežanog disanja, nazovite recepciju iz sobe.
RESTORANI I BAROVI
-
Usluge hrane i pića prilagođene su u skladu s preporukama
-
Pojačani protokoli higijene i mjera zaštite tijekom rukovanja s hranom
-
Gosti su zamoljeni da pričekaju dok ih se ne odvede za stol
-
Restorani nude a-la-carte uslugu za sve obroke, gdje je to moguće.
-
Raspored sjedenja prilagođen kako bi se ispoštovale mjere održavanja razmaka
-
Menu je moguće dobiti na upit, koji se nakon korištenja dezificira
-
Rezervacija u restoranu nije obvezna, ali se preporučuje
Radujemo se ponovnom susretu s vama i radimo sve što je u našoj moći kako bismo vam pružili odmor I uslugu iz snova.
Vi ste ga sigurno zaslužili!
Vaš Dubrovnik tim